Najczęściej naprawa trwa 5-7 dni roboczych. Czas naprawy przede wszystkim uzależniony jest od dostępności części zamiennych.
Najczęściej naprawa trwa 5-7 dni roboczych. Czas naprawy przede wszystkim uzależniony jest od dostępności części zamiennych.
W rzadkich przypadkach, jeżeli części zamienne są niedostępne i nie możemy wykonać naprawy informujemy o tym klienta i na życzenie odsyłamy laptopa. Pobieramy opłatę tylko za koszty odesłania sprzętu.
Jeżeli jest to możliwe bardzo prosimy dostarczyć nam hasła niezbędne do uruchomienia laptopa i zalogowania się do systemu operacyjnego, zasilacz/ładowarkę do laptopa, płyty CD/DVD z systemem operacyjnym oraz klucze licencyjne.
Jeżeli dysk uległ fizycznemu lub logicznemu uszkodzeniu zawsze jest możliwość odzyskania danych. Należy jednak wiedzieć, że odzyskiwanie danych jest czasochłonne, związane z dodatkowymi kosztami oraz nie gwarantuje w 100% odzyskania wszystkich danych. Jeżeli okazuje się, że uszkodzenie dotyczy dysku twardego zawsze informujemy o tym klienta, przedstawiamy mu możliwości naprawy/odzysku danych oraz uzgadniamy jakie dalej mamy podjąć kroki.
W większości przypadków NIE. Jeżeli nie ma takiej potrzeby to nie formatujemy zawartości dysku twardego. Jeżeli jest potrzeba przeinstalowania systemu zawsze pytamy się klienta czy jego dane są mu potrzebne. Możemy wtedy zgrać je na jakikolwiek nośnik danych, przykładowo na CD. Wyjątkiem są fizyczne i logiczne uszkodzenia dysku twardego. W sytuacji, kiedy problem dotyczy uszkodzenia dysku twardego nie odpowiadamy za znajdująca się na nim dane. Jeżeli dysk twardy uległ uszkodzeniu/awarii zawsze informujemy o tym klienta i przedstawiamy mu jakie są możliwości naprawy/odzysku danych. Zawsze zalecamy w miarę możliwości zrobić backup ważnych danych zanim dostarczą Państwo laptopa do serwisu. Zgodnie z regulaminem serwisu oświadczasz, że zabezpieczyłeś wszystkie swoje dane i nie będziesz rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
Laptop jest małym, przenośnym urządzeniem, bardzo delikatnym, dlatego należy go bezpiecznie zapakować. Najbezpieczniejszym opakowaniem jest jego oryginalny karton, w który był zapakowany przy zakupie. Jeżeli go jednak nie posiadasz, to zapakuj swój komputer w pudełko zastępcze dobrze obkładając laptopa gazetami, folia bąbelkową lub styropianem tak by amortyzowały ewentualne wstrząsy. Polecamy wysyłkę na serwis kurierem, gdyż można na bieżąco monitorować przesyłkę drogą internetową.
Okres gwarancji na wykonane usługi przez nasz serwis to standardowo 3 m-c. Wyjątkiem są naprawy laptopów po zalaniu, na które nie udzielamy gwarancji. Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji zawarte są w regulaminie.
Naprawiamy wszystkie marki i modele laptopów. Najbardziej znane, naprawiane przez nas to: Acer, Asus, Dell, Compaq, Fujitsu Siemens, HP, IBM, Lenovo, MSI, Samsung, Sony, Toshiba.
Sprzęt elektroniczny w tym także notebook jest mało odporny na pracę w wilgotnym środowisku. Zalanie go wodą, piwem, winem, sokiem lub inną cieczą to wyrok na klawiaturę i płytę główną prawie w 98%.
Aby zniwelować skutki zalania należy: